4.07.2011

Vi drar till landet.

Ja, gott folk. Från och med 1 Juli flyttar vi ut på landet. Vi har inte sagt upp den här lägenheten än, det gör vi när vi skrivit på kontraktet för nästa. Andreas får i uppgift att säga upp denna lägenheten. Eller i alla fall prata med Stenmark (hyresvärden), för nu är jag k l a r med att sköta alla uppsägningar och tillsägningar och leta papper och avtal. K l a r. När lägenheten är såld så ska jag släppa alla måsten och "kick back and relax". Njuta av att jag är gravid och planera inför vad som komma skall istället.

Vi fick beviljat att få ommålat och det var ju lite annat som de skulle åtgärda innan vi flyttade in. I huvudet har jag redan börjat möblera. Sängen (om vi får upp den för trappan) på övervåningen, kontoret i allrummet på övervåningen (och en extra tevehörna om jag känner Andreas rätt), Soffan vänd mot braskaminen, korg-fåtöljen under trappan. Litens sovrum och gästrum i stora sovrummet på nedervåningen.

Åh vad jag lääääängtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar