4.22.2011

Mot Simrishamn

Först hade jag tänkt att vi skulle kunna ta oss till Vättern för lite övernattning. Men det verkar vara dåligt att göra under påskhelgen i småstäderna.

Andreas hade fått förslaget av en bekant att åka till Simrishamn, och det låter ju jättemysigt! Har aldrig varit på Österlen. Dessutom är det ju konstutställningar nu under påsk så det kunde ju inte vara bättre!

Det tar ju lite tid att åka dit men vad gör det? Resan är ju halva nöjet! I alla fall när jag och Andreas åker på våra små "ta hand om varandra"-resor. Vi är ganska bra på det. Min man och jag.

Nu börjar det bli dags för sängen. Andreas sover redan djupt i soffan efter ett 30 timmars arbetspass (och ja, han är smått galen). Imorgon ska jag bara njuta av att vara ledig. Och skjutsa brorsan och hans Johanna till (och från) ett påskfirande.

Hoppas att alla får en fin Påsk! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar