4.29.2011

Bok+Parken=Jag

Ja, idag är en fin dag. (Ganska varm också verkar det som)

Så med all moderlig rätt ska jag slänga mig i parken och läsa bok på en filt! För det är jag så värd! :) Mamma-kroppen börjar bli tung och lite mer besvärlig att släpa omkring på nu. Lilla jag är inte van vid att väga mer än ca 55 kg så att snart 10kg mer sitter på mig just nu är det inte konstigt att man känner sig lite tung.

Ikväll blir det mera jobb... Den kommande månaden kommer jag att jobba ganska mycket, till både min kropps och andras förtret (mest Andreas). Nu vill jag bara att Försäkringskassan ska visa barmhärtighet och ge mig mina 2 arbetsfria månader. Jag kommer inte kunna hålla kroppen i gott skick om jag måste fortsätta arbeta så som jag gör nu. Det är väldigt tungt, men jag har mest ont utav allt spring och alla dessa stående timmar. Fötterna kommer inte vara sig lika efter den här sommaren. Om jag var plattfotad innan så vettte sjutton vad man ska kalla dem sen! :D

Nåväl. Dags att föna håret och bege sig ut i solen! :) Man får ju passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar