4.21.2011

Huj,huj,huj...

Vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen. Den har varit händelserik men ändå har ingenting alls hänt. Snarare så att gårdagens avslut blev desto mer händelserikt och fick färga dagen, om än i gladare färger! En viss känd kock vid namn Leif Mannerström betedde sig mer eller mindre som ett svin mot min kollega Elin igår. Han lyckades med någonting så ovanligt som att göra henne arg. På riktigt.

Jag blir alltid så fascinerad över människor som blir arga som aldrig är arga annars! Elin är en sådan person som jag hade svårt att se riktigt rosenrasande. Men det gick visst! Det bästa är ändå vår chef. Han skrev några väl valda ord till herr Leif Mannerström på hans "Facebook-sida" (som offentlig person). Bild bifogas nedan.
(Klicka för att göra bilden större)


Kan bara säga att det är så skönt att ha en chef som verkligen bryr sig. Och som tar en personlig förolämpning mot hans personal som en personlig förolämpning mot sig själv. Ingen kastar skit på oss. Särskilt inte när vi verkligen inte var otrevliga på något sätt. Allra minst Elin, för det finns inte ens i min ordlista av beskrivningar av henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar