4.04.2011

En helg av familjemys.

Efter en intensiv vecka som bestått av jobb (nästan hela veckan förutom i fredags och idag) och familjemys under helgen så är jag heeelt slut. Men mysigt har det varit. Även om jag inte har känt mig så avslappnad. Många tankar i planeten nu. För många. För få av dem innehåller mitt blivande föräldraskap.

Imorgon åker annonsen ut på Blocket angående lägenheten. Hoppas nu för bövulen att den blir lättsåld. Vi ska dessutom som sagt hålla utkik efter fritidshus/småhus till salu som till uthyrning. För, som vanligt - omedvetet, är jag och Andreas synkroniserade. Vi tänker samma fast vi hinner så sällan prata om allting.

Nu kallar sängen efter en intensiv dag och vecka! Pussar och kramar från en trött tjockis.
Foto taget av Storasyster i helgen. Första helbilden på mig som gravid. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar