4.11.2011

Lidköping sätts på kartan

Stort event på min mans klubb (som han är barchef till rättare sagt, inte ägare till) på Skärtorsdagen! Det blir nämligen filminspelning av Mischa Daniels med flera av deras tour! :) Och tänka sig, de landar i lilla Lidköping... Så efter jobbet, så drar jag, magen och brudarna på Klubb Strand för att skaka rumpan (och magen), fast jag kommer att göra det i bakrummet (Strandkanten) för att minimera både hörselskador på Liten och risken för att en valross skulle ta upp hela teverutan. Om kameran lägger på några kilo i vanliga fall vill jag definitivt inte vara framför den nu! *skrattar*

För vidare information, gå in och kolla på Facebook sidan för Klubb Strand eller kolla in det här klippet och klicka er vidare:

Idag blir det jobb på agendan. Precis som resten av veckan. Det blir några intensiva veckor på jobbet nu innan Påsk... Well, dags att ta sig ut i det fina vårvädret och ta en promenad innan jobbet, så har man fått lite annat gjort än att ha suttit framför datorn och jobbat idag.

1 kommentar:

  1. Guuuud vad roligt!! Åh det var så SJUKT länge sedan jag skakade rumpan till schyssta housetoner. *längta*

    Ha det så himla roligt mina gosungar!

    SvaraRadera