4.13.2011

Sparka pappa på kinden.

Hahaha! Glömde ju att nämna det roligaste med den här dagen...

Låg i soffan bredvid Andreas, som letade sig in till magen och började prata (mer brölande ljud om ni frågar mig, men jag antar att han bygger upp deras kommunikationsväg så). Han puttade lite också och lade örat (vilket alltså blir halva ansiktet) på magen och *boink!* så kom det en spark på kinden! *guppar av skratt* Andreas började skratta och gjorde det igen och *BOINK!* så kom det en spark till!

Så roligt kan vi ha det en eftermiddag här hemma! :) Det lustiga är att man fortfarande är lika fascinerad varje gång man ser rörelserna där inifrån. Men idag har det varit full fart på maskineriet där inne, för det har varit både en och hundra sparkar. Liten gillar när mamma: fikar och babblar, är på klubb, lyssnar på viss musik. Liten sparkar som värsta cirkus-artisten där inne när: Andra babblar när vi fikar, när jag lyssnar på viss musik och står stilla.

Andreas ska Dj'a ikväll så jag och magen har hela kvällen för oss själva. Det ska vi fira med att äta take-out rester, läsa magasin och lyssna på musik.

Nu är kontraktet påskrivet och ivägskickat till nya lägenheten. Så det enda som återstår i hela bo-härvan nu är att Andreas ska ringa nuvarande hyresvärd och säga upp denna lägenheten och att lämna över nycklar och skriva på kontrakt för gamla lägenheten på fredag. Handpenningen får vi då också och resten av pengarna nästa vecka.

Fatta att all min energi har räckt till??? Dessutom turbo-veckor på jobbet. Att man orkar. Well, bättre att ha allt i ordning som inte har med Litens ankomst att göra. Så kan jag ägna hela sommaren åt att boa i ordning! :)

God kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar