4.14.2011

Tar en lång morgon.

Har egentligen massvis jag måste klara av innan klockan 15.00 idag (börjar jobba då). Men det var så gött att bara sitta med en kaffe och lyssna på Bo Kaspers Orkesters senaste skiva.

Det märks att Liten börjar få det trångt där inne. I morse hade han(?) lagt sig på högersidan! Ont som fan gjorde det när jag skrattade i alla fall (Andreas berättade om mina roliga ljud jag hade haft för mig inatt)! Kändes som om jag hade en klump som var instoppad i magen på mig. Andreas kände och undrade om det var huvudet. Men jag sa att det kunde vara rumpan också... Kul att inte veta om det är röven eller huvudet!!! Stackars barn... Fast hur skulle man kunna veta?

Och trängre ska det ju bli! :)

Nehe, om jag skulle ta och skicka in min deklaration. Har ju inga avdrag. Resorna kommer inte upp i 9000kr ändå så då kan man ju lika gärna skita i det!

Sen ska jag fram på la stada och inhandla små pärmar åt mig och Andreas där vi kan ha våra viktiga papper som är aktuella. Just nu ligger de i stora högar på köksbordet. Bättre att de ligger i varsin pärm på köksbordet istället, eller hur? Då kan man sätta in det efter prioritet.

Men först blir det en dusch. För inatt har jag varit  v a r m om vi säger så.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar