3.29.2011

Mot en allergi-fri framtid?

Idag har vi haft en gammal skolkamrat hemma hos oss som jobbar med luftrening och vattendammsugare. Hon gjorde en presentation och demonstration och fy faaaan vad skit som man lyckats samla på sig på bara 2 månaders boende!!! (O_O)

Det krävdes inte så lång presentation av dammsugaren (som också är en luftrenare) för att övertyga om att jag aldrig vill använda en vanlig dammsugare igen!

Dessutom lyckades jag (affärskvinna som jag är) få en bättre betalningsplan på den. Mina villkor eller inget alls.

Imorgon lämnar killen som kollade på lägenheten i söndags besked om hur vida han vill ha lägenheten eller inte. Jag är så trött på all denna väntan... Nu vill jag bara att allt ska bli klart för jag ORKAR inte vänta mera sen. Jag vill bara kunna ägna all min tid åt att jag ska bli mamma och att vi snart ska vara en alldeles egen liten familj!

Dags att göra sig i ordning för jobb. Got to make a living...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar