3.29.2011

Hjärtat smälter..

...när jag ser hur min älskade systerson Leon växer och frodas. Idag fyller han 1 år och vi minns alla hur spännande det var, och hur lång väntan var! På söndagen, den 28:e mars började det hända grejer. Dagen efter, den 29:e mars satt jag på examination på högskolan och kunde inte ha på telefonen. Och när telefonen pep till efter examinationen satt jag som på nålar!!! En bild på den sötaste lilla ungen som finns... *gråter en lycko-tår*

Jag hoppas att hans första födelsedag blir lika fantastisk som dagen då han föddes var fantastisk för oss. Då han kom till världen, vår solstråle.

Fascinerande... Ena dagen är de i magen, som en enda stor badboll. Andra dagen är de ute och är det finaste på hela jorden!!!

Snart, Leon, får moster pussa massvis på dig! Redan på fredag faktiskt! Och i gengäld får du klappa på och prata med kusin-vitamin i magen. Tänk, om ett år kommer ni leka för fulla muggar. Och tänk, nästa sommar vad mycket bus det kommer vara i mormors trädgård! :)

Jag älskar att bli vuxen. Vilken resa detta är... önskar att man alltid kommer att få vara just såhär lycklig!

1 kommentar:

  1. Tack sötaste moster!

    Nu är det bara tre dagar kvar tills vi ses. Längtar massor! Är SÅ spänd på bullakrobaten. =)

    Dregelpussar från kusinvitamin

    SvaraRadera