3.07.2011

22 timmar och 30 minuter kvar.

Räknar ner timmarna tills vi får se dig Liten! Det ska bli så spännande att se hur du mår, vem du är och om vi kan se vem du blir lik. Kanske får vi se om du är en Sixten eller en Eya. Kanske får du mammas eller pappas näsa. Kanske är ni två där inne! Och om det är två av samma kön, vad ska då den andra av er heta?

Men mest av allt så vill vi ju förstås veta om du/ni mår bra därinne...

Jag längtar efter att få med en liten bild på dig och kunna se dig varje dag.

För några veckor sen var jag så säker på att du är en liten kille. Men sedan jag drömde om ultraljudet och du i drömmen var en liten tjej så har jag börjat tvivla. Nu känns det som om jag verkligen inte har en aning!!! Och ärligt talat så struntar jag i vilket. Och det tror jag att pappa Andreas faktiskt också börjar göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar