3.02.2011

Gå snabbare nu då för bövulen!

Seså! Nu får tiden gärna snabba på... Jag vill ju ha tisdag så att jag får se dig min älskade, ÄLSKADE UNGE!!!

För allting känns så overkligt. Även om magen är större och större för varje dag, illamåendet hänger i fortfarande och mensen inte har kommit på flera månader så kan jag inte greppa att det är en (?) ny liten människa där inne. Jag vill se vem som bor där inne!!! Jag vill SEEEEE!!!!

Men framför allt så vill jag veta att du mår bra där inne Liten. För det är allt som räknas. Att du är hel och frisk. Att du mår så prima ballerina man kan!

Fram tills dess får du gärna öka din discodans och bungjump! :) För varje gång så hoppar mitt hjärta till av glädje. Jag skrattar till och med varje gång!

Dags att börja bege sig mot sängen snart. Så kanske man tar sig upp i tid imorgon.

1 kommentar:

  1. Ja SOOOOOOOOOOOOOOOM vi längtar!!!!

    All kärlek från stolta moster och kusinvitamin ♥

    SvaraRadera