7.27.2011

Tacko, tacko, tack!

Idag har min kära ömma moder varit på besök och långlunch. Ganska nyss hemkommen från närmare 2 veckors semester, då har man en del att prata om. Speciellt efter allt som hänt och ska hända det närmaste. Med Mamma/Momo kommer även presenter (om man blir bortskämd med presenter som gravid - ja)! Men första bilden är på klädda knappar som kom med posten från min Bonus-Mamma Sari. Vad det blir av dem får vi se, pysselandan kanske faller på så småningom, men inte just nu.






En BarbaMamma till BarbaMamman att ha med på förlossningen.



En fleece-filt modellen mindre. Perfekt för Liten med andra ord! (Och grön också - den färgen jag köper mest av)



Tvättlappar.



Smidiga mjukisar som är lätta att dra på.



Body - man kan aldrig ha för många.



Pikétröja med Tummen på! *luv*

Stort, stort, jätte-mega-tack för presenterna! :) Och tack för luchen får man väl ändå säga också. Däremot så sjönk magen igår (ja, bara sådär!) så hungern gör sig påmind oftare nu än tidigare. Får väl klämma i mig lite mera mat så småningom. Först väntar en stunds vila. Om jag bara kunde begripa varför jag är så himla trött hela tiden... Järnvärdet har sett bra ut jättelänge. 

Nåväl. Sista "Klubb Strand" ikväll - någonsin - på Andreas jobb. Så jag ska bege mig dit och vara social en sista gång innan Liten kommer ut i stora vida världen. En era tar verkligen slut ikväll. Så med dunder och brak ska vi ta ett stort farväl av favoritklubbarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar