5.15.2011

Mot en mysig vecka!

Den här veckan kommer bli fantastisk! Jag känner det på mig. Imorgon kommer älskade storasyster Sanna med älskade Leon och hälsar på i några dagar - och jag har ledigt hela tiden de är här!!! :) Ska bli SÅ lövly att få umgås och mysa ordentligt med min lilla Pussefis och min fina syster (och självklart mina andra fina syskon också)!

Först av allt imorgon ska jag åka med ett urinprov till BM och kolla den, med tanke på att jag inte ska dit förrän om några veckor igen. Vore skönt att veta att allt är ok. Sen ska jag jaga tag på 3 stycken canvas, i storleken mindre. Har fått en beställning på en serie tavlor! :) Ska ges bort i studentpresent så jag har ungefär en månad på mig att färdigställa dem. Jag går mer och mer tillbaka i min gamla målarstil fast med mer finess, så att göra något i min "gamla" stil kommer bli lätt! Sinnesstämningen är ju i alla fall bra.

Idag var det dessutom omval. Och jag HOPPAS att alla som gick och röstade tog till vara på sin röst igen. Vore så tråkigt om det blev sämre valdeltagande bara för att det enbart är till landstinget denna gången.

Nåväl, nu börjar det bli dags för mat. Pajen är snart klar. Återkommer med förevigande av kommande familjemys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar