5.02.2011

Dags att ta tag i flåset!

Som tidigare nämnt var jag hos barnmorskan i förra veckan. Och hon talade om för mig att min blodmängd kommer att öka med nästan en liter de kommande 2 veckorna. "Vilket kommer innebära att du kan bli lätt anfådd"

Jaha... Mer än vad jag redan är menar du?

Hur som helst så har jag lyckats få mig hela 10 timmars sömn och vaknade till en blå himmel med stor sol, så  p r o m e n a d  står ju skrivet på hela den här dagen. Tänkte vara så fiffig att ta stavarna och bege mig till ett utav mina favoritställen här i stan som jag verkligen kommer att sakna: piren.

Men först ska jag ladda med en stadig frukost. Borde åka och handla mat också, så det kanske dyker upp på "att göra" listan. Men lite lagom, vi kommer ju jobba så mycket framöver både jag och Andreas.

Fick ihop bra med tider under April också, så pengarna kommer fullständigt att rulla in framöver. Vilket är tur, eftersom jag snart kommer känna mig fattig som en kyrkråtta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar