5.28.2011

Hjärnan börjar hänga med nu

Nu börjar någonting styra resultaten i shoppingvagnen. Idag var inte kläder ALLS intressant för min egen del (även om jag hittade en mamma-långklänning)! Istället gick jag omkring som en bebiskläder-zombie och myste bland alla fina små kläder! :)

Och om jag hittade något fint? Ooooohh ja! :)



Köpte dessa tre på Lindex, för en ovanligt billig penning. Köpte dem dessutom i storlek 80, så att de är lagom till nästa sommar. Byxorna är i tunnare material (alltså svala). Dessutom är det kul att ha kläder som man tycker är fina lite längre fram också, och tipset från storasyster var att storlek 80 har de ganska länge. Så det kändes vinnande.

Nu är det inte mycket som är kvar på listan över "måste ha". Skötbord och tillhörande bädd, skötväska, filtar och leksaker. Storasyster frågade också vad som önskas, så att man vet. Men jag vet inte... Försöker bara få grepp av vad som BEHÖVS eftersom jag inte har en susning om vad man behöver och inte behöver.

Funderar på om man skulle skriva ett mail till blivande hyresvärd om att få tillgång till nya lägenheten för att ta lite mått. Typ i köket och sådär... Så att man kan "möblera" lite innan det är dags att flytta in. Och passa på att ta bilder, eftersom man bara vagt minns precis hur det var. 

Nu kallar magen på en sista liten måltid innan läggdags. Konstigt att fylla på batterierna när det snart är sömn, men annars finns risken att kroppen inbillar sig att den är svältande! :) God natt allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar