5.06.2011

Du har plats 58 i kön...

säger han glatt i Försäkringskassans telefon. Var så lagom glad du! Nu har mina uppgifter om arbetsgivare kommit in, men inte mina uppgifter om inkomst.

?


Jag fattar ingenting. Dags att ringa och kolla hur det går. Eftersom det bara ska ta 30 dagar att handlägga ett ärende, så borde det vara klart nu. Det OCH graviditetspenningsansökan. Så jag undrar bara hur länge till man ska behöva vänta? Mitt liv är planerat fram tills den 4/6 sen är mina sidor blanka än så länge... Jag kan inte planera ett skit. För jag vet inte hur mitt liv ser ut efter det. Och hur ska jag gå till väga när jag ska anmäla om föräldrapenning? Från när liksom... Jag vet ju inte hur länge jag får graviditetsersättning.

Well, well... Dags att snacka lite med dem och se vad de säger. Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar