1.25.2012

Varför jag gillar 60- & 70- tal

Modet var onekligen snyggt. Feminint trots sin brist på kurviga former. A-formen och den raka modellen av plaggen passar mig ganska bra. Kommer passa ännu bättre när amningstuttarna är borta och jag har mina vanliga (hoppas jag) B-kupor igen. De här D-tittsen kan gå och dra någonstans.
Alla mina gamla plagg sitter skitfult numera. Hatar att ha stora tuttar... 


Jag tillhör den sortens människa som skulle älska att slippa ha BH på mig. Dessutom tycker jag att min kropp blir så... Så... "Bubblig" när jag har stora bröst. Tillsammans med min korta kropp och mitt smala axelparti missmatchar det liksom. Tycker jag. Ni andra får tycka vad ni vill. 


Målet för mig blir att träna ner tuttarna och armarna. Mina servitris-armmuskler ser också helt missplacerade ut på lilla mig. Tur att jag har stora rådjursögon och putläppar istället! ;) 
"Framhäv det du tycker om hos dig själv" heter det ju. 

Jaja... Jag duger i krig. Och det funkar just nu. Det ska bara bli skönt att få tillbaka mina små bröst igen. Sen att de blivit lite mer "jordnära" spelar inte så stor roll tycker jag. Ingenting inte en BH kan lösa, för jag antar att jag aldrig kommer kunna leva utan det. 

Snart dags för middag på Stella Polaris! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar