1.06.2012

Ready? Set. Go!





Ja, med en annalkande krypning på ingång så ska jag försöka att ladda mina batterier. Det kanske inte syns på bilden, men mina få timmars räknade sömntimmar blev totalt 4 timmar. Och då är 2 av dem på morgonen för att Andreas gick upp med Sixten. Sixten dränerar mig på mat och Andreas snarkar så att fönstren skakar (ok, inte riktigt men nästan!). Snart blir det garanterat inte en lugn stund. Så nu ska det börja tragglas med att försöka få honom att sova i egen säng. Mest för min skull. Så att ingen av oss väcks av den andra. Frågan är om det hjälper unge herr Filipsson mot natthungern? Jag ställer mig tveksam. Nåväl, hoppas kan man ju alltid. Hoppet sägs vara det sista som lämnar kroppen. Mot badrummet för lite grooming inför min "skönhets-sömn" (numera tillfälligt omdöpt till "livsuppehållande-sömn").

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar