8.07.2011

Tusentals tack!

Presenthavet som växer sig större och större för var dag som går. Här är lite bilder på det mesta, men inte allt (lite som ligger i skötväskan och i tvätten):


Pyjamas och snuttenalle/skallra från mina pinglor Elin och Martina på jobbet


Body, byxor och den jättesöta geting-dräkten från Lindex (som jag inte vågat köpa själv för Andreas, men eftersom vi fått den så tackar och bockar mamman ödmjukast!) Allt detta från Faster Erica och hennes Mats (och ja Mats, du får kallas för farbror fast än det inte är något blodsrelaterat)


Body med uggla på, finfina byxor och en skallra som går att sätta runt handleden/fotleden för att roa den lilla krabaten när det blir dags från Morbror Marc och hans fina Johanna.


Tischa, Body och OnePiece från Moster My, Kusin Mille och Morbror/"Farbror" (som i "Tant- och Farbror") Dennis. OnePiece plagg gör sig oerhört bra på Sigge må jag säga!


Här är en bråkdel av vad Moster Sanna, Kusin Leon, Morbror Martin och de Fyrbenta Kusinerna från Prickligan i Malmö har skickat. Ytterligare plagg finns, bland annat en OnePiece med Mumin på (som mamma ÄÄÄLSKAR men som idag blev väldigt nerkissad och ligger i tvätten) och mera bodys. För att inte tala om garderoben som vi fått ärva av Kusin Leon. Men allt får inte plats här... 


Här är ännu en bråkdel- fast den här gången som Mormor inhandlat. Det är fler plagg och självklart ännu mera som köpts för att skämma bort våran Prins! (Självfallet smyger det in en elefant när Mormor är i farten, eftersom Mormor älskar elefanter. Skallran kommer att passa alldeles utmärkt till snutte-elefanten i bilen!)


Här är berget alltså. Glömde få med en bild på presenterna från Farmor och Farfar. Från Farfar fick vi en body i blått med verktyg på och texten "Handyman" på. Av Farmor fick vi ett gosedjursfår i äkta fårull från Öland. Mycket fint och framför allt unikt. Sixten ska även få ett konto öppnat åt sig för framtiden - en utmärkt present som lägger grunden för din ljusa framtid!


"Tack ska ni ha allihopa! Jag vet kanske inte riktigt än hur lyckligt lottad jag faktiskt är. Men jag kommer nog att förstå det när jag blir stor... Tills dess fortsätter jag att se sådär finurlig och underfundig ut. Farmor grät massor av glädjetårar här idag. Jag låt mest och tittade, så jag förstår inte riktigt vad det är för speciellt med mig. Än en gång stort tack allihop!"

Ja, tack så ända in i bomben allihopa! Med all kärlek vår älskade Sixten får redan såhär tidigt i livet kommer han att bli världens lyckligaste människa! Puss på er!

Hej så länge! /Veronica, Andreas och Sixten

1 kommentar:

  1. Och ingenting från lilla Moster Marja än. SKÄMS :( Men vänta du bara Sixten, du ska allt få presenter av mig också!

    SvaraRadera