8.04.2011

Till alla givmilda människor

Hej alla fina, snälla rara! Först och främst stooort tack för alla fina presenter!

För det andra vill jag skicka ut en liten hint till alla kommande givmilda människor, och det är att garderobshyllan för storlek 56 är i princip full... Vi badar i storlek 56 här hemma. :) Eller jag och Andreas, för Sixten ser mer ut som att han kunde agera cirkustält...

Lillskrutten kommer ju förvisso att växa i hela högen och då kommer vi inte behöva använda samma plagg två gånger! ;)

Jag ska försöka hinna med att lägga upp bilder på allt fint vi har fått.

Ni får hålla till godo med goding kort på vår lilla Groda så länge! Han är verkligen mitt finaste...




Mmm... De sexiga nät-trosorna som är de enda jag för tillfället kan använda sitter på. Schnögga va? ;)

Hej så länge! /Veronica och Grodan

1 kommentar:

  1. Å du va så sexy baby, å du va så sexy baby å du va så saxy men jag va coool. Med andra ord, Veronica sexig å Sixten cool ;o)
    Hoppas att allt går bra me allt. Ammning å snitt å allt annat. kraaaaaam på dig

    SvaraRadera