8.07.2011

TröttMössor

Efter en hel dags umgänge från diverse familjemedlemmar så ser mina älsklingar ut såhär:


Helt utslagna... Andreas som vaknat varje gång jag har ammat inatt (alltså 4 gånger) men inte behövt gå upp OCH storstädat hela hemmet (I know, riktig hjälte) är tröttare än tröttast. Sixten ,som fått massor av fina paket och presenter, har faktiskt varit ovanligt mycket vaken idag. Vilket ger samma resultat. 

Så nu sitter jag här och surfar runt. Ska ta hand om disken. Och skriva klart förlossningshistorien om jag orkar. Magen börjar dra ihop sig ganska så fint nu. Förut såg jag ut som om jag vore i vecka 24. Nu är jag nere i något som liknar vecka 19 så det går ju framåt. Kvinnokroppen är verkligen helt makalös! Väger 6 kg mindre efter förlossningen och 5 dagars amning. 

Tänk att imorgon kl.09.04 har du funnits hos oss en hel vecka, min älskade unge... Och om bebis-lyckan är total? Ja, av hela mitt hjärta. De två trynande pojkarna ovan är det bästa jag har. Och det vill inte säga lite det. Love you guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar