6.11.2011

Mellanlandar

Ja, en snabb mellanlandning hemma innan det bär av mot semester igen!
Nästa vecka kommer att spenderas i Skåne och Köpenhamn (om jag lyckas lura med Andreas på det). Storasyster Susannas man Martins föräldrar (alltså Susannas svärföräldrar) har varit så vänliga att låna ut deras sommarstuga i Beddingestrand åt oss och där tänkte vi ha vår utgångspunkt för utflykter i Skåne. Andreas tar med kitesurfing grejerna och jag tar med böcker och magasin! :)

Andreas behöver verkligen semester. Och vi behöver verkligen lite egen tid innan Liten kommer till världen. Vi behöver egen tid för att planera flytten som äger rum om mindre än 3 veckor. Hela nästa vecka försvinner på semester. Veckan efter det kommer bestå av att packa, packa, packa och åter packa. Sen är det flyttvecka och då blir det inte så mycket annat som blir gjort mer än att packa, då heller.

Ska färdigställa tavlorna jag fått på beställning idag och göra i ordning inför avfärd imorgon. Ikväll åker jag nog ut till mor och grillar lite. Måste få ses lite innan vi åker igen! :)

Nu ska jag ta tag i dagens bestyr! Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar