6.29.2011

Fika, fikare, fikast! : )

Ja, idag är det verkligen fika-dagen nummer ett! : )

Först ska jag träffa Linda och hennes son Mio nu efter tio. Ska bli jättekul! Vi har inte setts sen tidigt i våras, men ni vet hur det är - småbarnsföräldrar och förkylningar... Vid halv två är det sista föräldragruppen (vilket känns lite ledsamt men vi har några som kläcker i mitten på juli - om de inte redan fått nu då) och där blir det garanterat fika. Ikväll vid 19.00 ska jag hem till bror och Johanna och ta en kvällsfika. Har inte träffat dem på evigheter (vilket är lite mer än 2 veckor) så det ska bli jättemysigt! : )

Igår fick vi ju utkört massor av kartonger, så nästa gång jag åker ut (imorgon på morgonen) ska jag inte göra annat än att packa upp. Det är allt till köket och lite kläder. Från och med fredag är tanken att vi ska sova där ute för första gången (i lilla sängen, eftersom vi behöver lite hjälp med stora sängen)!

Så senare ikväll ska jag försöka packa ner allt på kontoret och packa ihop alla sy-grejer. Nästa vecka blir det IKEA och handla köksbord bland annat. Och skötbord (blir ett vägghängt som går att fälla ner och ha över toan). Sen blir det ju såklart mycket mer, men det blir så mycket att skriva då! ; )

Nu är det dags att släppa dagen fri!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar