6.03.2011

Bygger bo i flyttkartong

Ja, boa ska man ju tydligen göra. Har inte gjort det så mycket mestadels för att man kanske ändå är en smula skrockfull och dels för att vi snart ska flytta. Men ibland så suger boa-tarmen väldans mycket och då slinker det ner en och annan bebis-pryl. Idag blev det:


Påslakan set från Hemtex.

Badrock/poncho också från Hemtex.
(Har kollat in den JÄTTE länge, och nu kunde jag inte hålla mig längre!)

Fick köpt ett litet kit med schampo, balsam och inpackning på BodyShop också. Bra att ha nu när man ska resa runt lite. Nu vill jag bara flytta ut till mitt lilla paradis och komma i ordning!!!

På begäran av min mamma, så ska jag lägga upp en önskelista (eller egentligen två, en för min egen födelsedag och en för bebispresenter). Lägger upp det som separata sidor, som finnes längst upp på bloggen.

Ikväll blir det myspys med Andreas, innehållande bio och middag. Imorgon vankas sista arbetsdagen! (O_O) Heeeelt sjukt att jag inte ska jobba mer på över ett år sedan! Hur ska det gå? Så rastlös som jag är!?!

Hoppas alla får en fin fin helg!
Pöss och kram!          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar