6.28.2011

God Morgon!

Min natt har varit minst sagt...öööhh...annorlunda. Gick och lade mig ca 23.30 läste en stund och somnade nästan omedelbart. Vaknade (av att jag var kissenödig såklart) vid två och undrade vart Andreas var. Gick på toa och efter några minuter kom Andreas hem. Trots att jag var tröttare än tröttast så somnade jag inte riktigt om! Har mest legat och filosoferat och liksom "vilat" fram till lite efter fyra i morse. Gick upp på toa och drack lite vatten. Efter det har jag nog lyckats somna. Vaknade igen 07.10 och låg och halv slumrade fram tills klockan ringde 07.30

Är det hormonerna som spökar? Är det de som inte låter mig sova? Liten har dessutom stökat omkring bra under hela dagen igår och större delen av min sömnlösa natt. Nu ska jag ta mig en dusch och klä mig. Sen bär det av på massor av ärenden idag. Panta alla våra 1000 flaskor och burkar, handla planteringsgrejer på Lidens, och inhandla nedanstående artiklar från dess lista.

Fridens Liljor på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar