2.01.2011

Vardag

Ja, det hör ju numera till vardagen att packa upp lådor och så vidare... Inte det roligaste som finns men nu börjar allt liksom hitta tillbaka till sin plats. Just nu är det kontoret/barnrummet som får sin organisation. Viktiga papper som ska sättas på respektive plats. Eftersom min (älskade) man inte sorterat ner allt i lådorna och liksom förstört mitt system. Jag kan hålla med om att det för många (de allra flesta) inte ser ut att ens vara i närheten av ett system, men det är mitt system. Och nu är det förstört... Så jag sitter och försöker mig på att göra ett nytt system. *pust*

Har varit på badhuset idag! (yey!) och sen åkte jag lite ärenden. Just för tillfället tar jag ett äpple och fixar musik till jobbet. Skivorna som har cirkulerat där är inte så kul att lyssna på längre. Tycker nog varken vi som jobbar eller våra stamgäster som bor större delen av året på just vårat hotell.

Nu märks det att drömmarna börjar bli konstiga. Kan inte säga att de är läskiga, men de är lite obehagligt röriga.

Hittade min älsklings-nalle från när jag var liten härom dagen! :) Min söta, söta IKEA nalle! <3 För varje dag som går är det svårare och svårare att greppa att om ett år kommer jag ha våran älskade unge här hos oss!!! Helt otroligt!!! Konstigt att man redan kan älska någon så mycket. Vi har ju inte ens träffats än...

Och det är helt klart jobbigt att inte ha Andreas bredvid mig just nu. Sover inte bra. Känns liksom tomt och skrämmande hela tiden.

Nåväl, tillbaka till slitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar