2.15.2011

Börjar få en smula ordning i boet...

Ja, vårat hem börjar bli just det, ett hem! Idag fick vi åka och hämta hyllorna till våra garderober så att vi har kunnat få undan alla kartonger i Litens sovrum/kontoret. Till helgen får vi förhoppningsvis besök från Pappa/Morfar och Sari/BonusMormor! Förutsatt att jag kan få ledigt förstås. Jag står som extra om det skulle boka på och bli mycket. Så förhoppningsvis så är det i sedvanlig ordning en lugn vecka (sportlovsvecka) och jag kan ringa ner mina älsklingar för lite familjemys!

Allt känns som om det har fått ligga lite på is vad det gäller bebis. Klart man tänker på det, men eftersom min inskrivning inte ägt rum än (torsdag denna vecka ÄNTLIGEN) så har jag inte kunnat göra så mycket. Dessutom är det ingen idé att tänka på att införskaffa saker förrän efter vecka 20. 

Har börjat kolla in barnvagnar dock, för det är ju värre än kärnfysik! Det är ju inte EN pryl man ska tänka på... Har fastnat för BRIO's barnvagnar. 

Nu är det dags att släpa BarbaMamman till jobbet! :)
Hoppas alla får en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar