2.20.2011

Jag fyller ut mig.

Då var det dags. Påfyllnad av blod har börjat... Hjärtklappningarna (som är normala och ofarliga) har satt igång och därmed börjar jag alltså att tillverka avsevärt mycket mer blod från och med nu.

Försöker slappna av och dricka mycket vatten. Hoppas att provresultaten kommer med bra svar! Alltså att jag inte har järnbrist (eller HIV eller något annat dåligt också för den delen). Jag vill fortsätta att må bra och att liten ska må ännu bättre!!!

Vi hade vårat egentligen första seriösa snack om barnvagn ikväll också och vi är förvånansvärt överens för en gångs skull! :) Inte för att vi råkat ut för något fjärde världskrig men ändå! ;)

Nu börjar det bli dags att bege sig mot sängen och hoppas på att morgondagen blir bättre...
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar