2.24.2011

Moderskäslor hör inte bara tvåbenta till

Nä, för i mitt stora hjärta (där väldigt många personer får plats) växer känslor för även fyrbenta fram väldigt snabbt. En kärlekssaga som kunde blivit igen är verkligen en krabat som jag saknar av hela mitt hjärta. Nämligen Crystal.

Världens goaste katt som "bara" behövde lite kärlek och omtanke. Någon som hade tålamod att låta henne få bero och växa i sin egen takt. Vilket resulterade i att hon "blev" världens BÄSTA kisse någonsin! Även om hon är lite skygg och hemlig så kommer hon till slut när hon är redo. Och det gör mig ont att inte Andreas kan tänka sig katt just nu (även om det skulle blivit lite mycket med Liten också förstås)... För den lilla snödamen växte sig stor i mitt hjärta. Minst lika stor som din ägare...

Crystal

Nåväl. Jag hoppas och önskar att hon alltid kommer att ha det BÄST! För det förtjänar den bästa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar