7.03.2012

Ursäkta tystnaden.

Men det har varit lite mer cirkus än vanligt här på Cirkus Filipsson.

Nytt är att jag går på tabletter för att få mjölkproduktionen att lägga ner.

Sixten har snart 6 tänder.

Vi letar hus.

I bilder kan jag sammanfatta det såhär:



Vi äter.


Vi busar.


Vi gosar och myser.


Vi är snygga linslusar.


Vi busar lite mer.


Vi äter lite mer.


Vi åker på utflykter när vi är lediga.


Vi (läs Sixten)sover.


Ja, precis. SIXTEN sover. Lite. Ibland.

Jag har jobbat en hel del nu. Men från och med imorgon är jag ledig i 9 dagar!!! Och ca en vecka av dem är vi lediga tillsammans. Då blir det ovanstående gånger hundra! Plus att Bea kommer hem och myser med mig också.

Vi ses (hörs?)snart igen.

1 kommentar:

  1. Ooooiiii ... hustankar. :) Flytta snart igen alltså? Köpes eller hyres denna gång?

    Saknar er mina skruttar. Hoppas verkligen att vi ses snart!! (vill inte Lillan komma ut denna vecka måste vi nog tyvärr komma upp lite senare och fira Sixtens ettårsdag).

    Massor av pussar och kramar från ett VARMT Malmö

    SvaraRadera