6.24.2012

Plötsligt händer det...

Igår tog det 1,5 timme efter nattningsrutinerna tills att han somnade. Och då vaknade han efter 1,5 timme igen och var helt hysterisk.

Idag fick han sin medicin kl.21:10 (alltså 10 minuter för sent egentligen) och efter det gröt, pyjamas, borsta tänderna. En flaska välling senare (5 minuter) stensov han. (O_o)



Jag begriper inte att det kan vara så olika???

Imorgon ska jag förhoppningsvis få lite tabletter till mig själv utskrivet. Som kan användas när mjölkproduktionen inte minskar. (Egentligen används de precis efter förlossningen för dem som väljer att inte amma eller de som får död-födda barn *urs,ryser* för att stoppa produktionen) Det är tydligen ganska ovanligt att det tar såhär lång tid... Inte för att jag är det minsta förvånad. Ingenting är ju enligt normerna när det gäller vår familj.

Så värmekudden är redo att tjäna mina tuttar i ett par timmar till. Det var allt jag kunde göra sa de på 1177; håll dem varma ("blås med hårfönen om du måste!") och massera, massera, massera.

Så det blir att sova med kläder på (och jag som blir så varm när jag sover HUA!) och med värmekudden så långt den nu räcker. Klockan 07:45 ringer de från vårdcentralen och ger mig min dom. Spännande... Vad tror vi? Piller eller inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar