4.24.2012

Full rulle!

Nu börjar det bli full rulle på schemat igen. Bilen kommer förmodligen rulla hemåt fredagen den 4:e maj och hem till Lidköping kommer vi på måndagen den 7:e maj. Redan dagen efter börjar vi flytta in i nya lägenheten. Veckan därpå ska vi till BVC med Sigge för vägning och mätning. Det var ju ett tag sen nu... Och jag ska klippa mig- och färga håret.

Kort därefter ska jag iväg till Stockholm, då lillasyster My gifter sig. Veckan därpå är det namngivning för Sixten och helgen efter det namngivning för storebrorsans fina son Henry. Som sagt. FULL RULLE! :)

Sen börjar ju arbetet. Eftersom jag och Andreas har valt att dela på jobb-timmarna i sommar. Och dela på föräldrapenningen såklart! Målet är jämställdhetsbonusen man kan få från försäkringskassan.

Nu ska jag ägna resten av kvällen med min lilla favoritkille! :) Världens gulligaste (och gnälligaste) Sixten. (Sköterskan på BVC sa att det är jättevanligt att de sover dåligt och är mer eller mindre omöjliga i den här åldern. Det är visst något med separationsångest eller nåt.)

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Oh ja, det kan jag skriva under på. Kunde helt plötsligt inte lämna Leon på barnpassningen på gymmet när han blev 8-9 månader. Och Johanna och Marc kan intyga om gnället som de fick stå ut med stackarna under vår vecka i Thailand tillsammans.

    Nu är det VERKLIGEN inte långt kvar tills vi ses!!! LÄNGTAR <3

    SvaraRadera