4.17.2012

En ENORM längtan!

Längtar mig blå efter mina syskonbarn (och syskon såklart)!

Finaste Henry i sin Onepiece.

Nedrans unge och växa så fort!!! Hann ju inte träffa skrutten innan jag åkte uppåt igen. Så efter honom längtar jag nog mest att få träffa!!!

Världens finaste Leon som är stor konstnär redan! :) 
(fotot är taget av Leons förskola - HOPPAS att Sixtens förskola också kommer att blogga om barnen)

Mina fina! *luv* 


Min fina syster My och hennes Mille som ska gå påskkärring- och påskgubbe! :) Undrar vem som har mest kul, My eller Mille? ;)

Nu känns det i vartenda nervcell att det bara är två veckor kvar av denna vintersäsong. Kroppen har redan börjat göra sig redo för avfärd. Min hjärna har redan börjat packa väskorna. De stora svarta väskorna ska jag i och för sig packa i veckan nu eftersom de ska skickas med bussgods ner.

Idag är inte vädret riktigt lika fint så jag nöjer mig med en "lättare promenad" (ca 6 km) ner till byn och tillbaka innan det är dags att gå och jobba lite. Sista veckan vi har öppet på restaurangen jag jobbar på så nu är det storstädningsvecka.

Aja, ska väl ta på mig för att börja promenera snart.

Saknar er mina älskade, älskade syskon- och syskonbarn! Ända in i märgen!!! Saknar föräldrar, vänner och svägerskor och svärföräldrar också förstås. Nu är det nedräkning på riktigt. Puss på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar