2.01.2012

Först rulla hatt. Sen rulla bil mot söder.

Imorgon går ÄNTLIGEN bilen hemåt, med första stopp Järvsö! Fy satan i filibubblan vad GÖTT det ska bli att få komma hem lite! :) Och nu håller man alla tummar och tår för att lilleman i Johannas mage väljer att kika ut inom kort (är beräknat till nu på lördag) så man hinner träffa underverket.

Ikväll ska jag, Andreas och Sixten ut och äta med Emil och Malin (Emil är killen i clownperuken på fotot längst ner i förra inlägget). Malin och Emil är Sixtens största fanclub här uppe. Jag tror att Malin kommer få svår Sixten-abstinens när vi är borta. Eller, jag vet, är väl snarare rätt fras.

Nu ska jag ta och packa klart. Helt sjukt vad mycket man måste ha med sig för bara två veckor!!! *suck* Jag har en väska och en liten toalettväska. Sixten har 3 (1. Kläder 2. Badkläder och badgrejer 3. Blöjor och toalettsaker). Sen är det ju barnvagn (hans), bilbarnstol (också hans), Bumbostol (ja, inte är den min i alla fall) och en tredje gemensam kasse för vår tvådagarsvistelse i Järvsö. Plus två små påsar med kläder som numera räknas till kategorin "urvuxet".

Tur att det blir en liten kille som kikar ut, för han får ärva massor med kläder. Storlek 68 användes inte mycket... 4 veckor lite drygt. Nåväl. Tur att han växer lillskrutten. Mitt lilla hjärta. Tiden går alldeles för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar