1.28.2011

Låter mig fascineras...

...av hur otroligt liten min hjärna känns för tillfället. Verkar som om den bantat ner sig till den högst tillåtna primitiva nivån just nu: mat, sömn, gå runt och se dum ut.

Och det värsta och kanske det bästa av allt är att jag kan låta folk skratta åt mig på min bekostnad, det gör ingenting för jag förstår inte att det är mig de skrattar åt ändå! :)

Det enda som jag numera räknar till problem är:
Vilken barnvagn är bäst?
Hur ska vi lösa planlösningen i barnrummet?
När ska man börja inhandla allt?
Får jag i mig allt jag ska och låter jag bli sådant som man inte ska?

Min hjärna har gått och blivit officiellt korkad. Eller fylld med saker som tidigare varit oväsentligt och som numera är höst väsentligt.

Det gör mig lite ledsen att det är så långt kvar innan inskrivningen. I hela 3 veckor till måste jag vänta. Sabla Andreas som måste åka iväg nästa vecka!!! Annars hade vi haft den redan på torsdag nästa vecka.
Men det som är positivt är att det inte är så långt kvar till första titten på liten när vi väl har inskrivning! Och OM jag längtar efter att få se det lilla livet! 

Nu ska jag nog slänga mig på soffan och ta det lugnt. Ska ju jobba nattklubb i garderob inatt, så det är bäst att vara i form!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar