9.08.2012

En hård arbetsvecka till ända!

Vilken vecka det har varit. M Y C K E T jobb. Och som ni kanske förstår av nedanstående inlägg så har det varit en smula dramatik också. Men jag har lyckats spara ihop pengar till mina blivande träningskläder som jag ska inhandla på måndag. Jag har lagt undan dem.

Verkligheten börjar ta form och det går mer och mer upp för mig för var dag som går att vi snart är husägare.

Imorgon är jag ledig. Och Andreas jobbar lunch ute på Sjöboden. Och Sixten ska åka med sin faster på kvalitétstidsdag. Vilket resulterar i att jag kommer få några timmar att helt och hållet ägna åt mig själv! :) Jag ska fixa med naglar, göra fotbad och noppa ögonbryn. Men mest av allt ska jag nog bara bläddra i alla olästa magasin och dricka te. Lyssna på jazz. Drömma mig bort. Göra inget. Kanske rensa ur min garderob och lägga ut på bloppisen. Om jag orkar. Annars för jag ingenting och bara är.

Och om jag är riktigt hurtig och rastlös kanske jag till och med försöker mig på det där med jogging.

Nu ska jag duscha och stretcha.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar