12.31.2011

Gott Slut & Gott Nytt!




Nyårslöftet i år blir att träna ner mig till min match-vikt. Alla mamma-kilon + de kilon som tuggats och druckits till. Sist jag kollade på vågen sa den 64,5 kilo, så om jag ska ner till match-vikt är det 12,5 kilo. Det blir tufft men det går nog.


Jag ska alltså träna och äta rätt för att nå min guldvikt. Jag tror inte på bantning.

Nog om det! Jag önskar alla ett gott slut och ett fantastiskt gott nytt år! Lev som om Mayaindianerna spått rätt om jordens undergång! ;)



2 kommentarer:

  1. Gott Nytt på dig också älskade sis!

    12,5 kilo klarar du på ett år fixar du lätt om du äter rätt och går en promenad på en timme om dagen. Bara att sätta igång och ha en extra fin nyårsblåsa att komma i som målbild. =)

    Stor puss och kram från oss alla – en särskilt stor blöt puss på finaste Sixten ❤

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År önskar mamma och mommo och det där om Maya indianerna är bara ännu en miss i protokollet! Deras almanacka tog slut som det gör för oss varje år men de räknade in sina år lite olika än vad vi gör! Så lugn om inte vi själva fixar det så får vi nog harva på moder jord ett tag till!
    Ha en underbar början på 2012 osv!
    Njut av livets resa för det går så fort!

    SvaraRadera