12.02.2013

Det känns så gnälligt.

Men nu vill jag verkligen vara klar med den här graviditeten. Allting är så stånkigt och stönigt. Jag mår illa. Jag har förstoppning och lös mage om vartannat. Jag sover inte. Jag orkar inget känns det som samtidigt som jag är ständigt rastlös. Nu vill jag ha ut den här ungen.

Inte för att sömnen på något vis kommer bli bättre, det vet man ju. Men jag kommer inte känna irritationen av att behöva kliva upp för att kissa ut tre droppar... Och sen spendera 30 minuter till att försöka somna om efter det. Då kliver man ju upp för någon. Och kan sitta och halvsova i 30 minuter istället.

Hur tänkte evolutionen egentligen? Att inte kunna bajsa på 3 dagar och ha magknip för det, för att efter dessa 3 dagar få sitta på toa (för det ändamålet) upp till 10 gånger. Sjukt störigt.

Kom nu lillebror! Mommy wants her body back.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar