2.18.2013

Oh. My. God.

Kräksjukan. Första gången i mitt liv som jag har det. Sixten väckte oss båda med att kräkas ner hela sängen kl.05:45... För mig såg det ganska ljust ut. Fram tills ca 16:00

Har knölat i mig två tabletter för magen nu. Väntar på någon slags verkan innan jag går och lägger mig. Så att man inte gör ner sig i sömnen.

Dessutom är Tant Röd här också. Kul. En av de värre måndagarna i mitt liv.

Nåväl. Enligt alla beräkningar så bör det lugna sig efter nio. Om man ser till Sixtens intervaller. Typiskt att man ska spendera sina lediga dagar med att ligga sjuk.

Som tur är kunde mamma handla åt oss och lämpa av kassen i dörren. Hade ingenting hemma. Tur för alla andra att vi inte åkte och handlade igår. Sen får det fanimig vara slut på sjukdomar ett tag... Jag är redan trött som det är.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar