11.13.2013

Klara, färdiga........

Gå? Kunde man tycka i alla fall.


Går in i vecka 37 idag (36v.+7d.). Så allt från typ nu t.o.m. typ 25:e december kan bebisen komma. Vilket gör att mina syprojekt ska avslutas den här veckan helst.






Den marinblå- och beige syskonvagnen är nästan färdig nu. Men det tar tid...


Att sy fast klädseln för hand. Speciellt i vattenavvisande tyg av modell vaxduk. Behöver ca 30 min till imorgon, sen är den klar. Tror jag.

Sen ska jag ju sy ett babynest rullning kollega som också väntar barn (fast inte förrän 1 mars). Vill ha den klar så att jag inte behöver sitta med det när bebisen är ute. Kan bli trassligt.

Så det är min vecka i stort. Sen är det väl bara bakning som får sysslas med. Fylla frysen med godis och bullar inför julen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar