5.24.2012

Det är sånt här som gör att man vill vara lite av en fena på det där med hemsidor och grejer...

Finns ju så himla bra sidor numera för önskelistor och sånt. Där man kan "kryssa i" när något är pixpaxat och köpt och så. För att slippa att det blir dubbelt. Det blir ju så orättvist... Och jag som är blygsam av mig och inte ALLS förväntar mig dyrbarheter och presenter, till och med när det gäller mitt barn, blir ganska obekväm med att det ska bli tokit och fel! Löjligt kanske, jag vet. Men här går folk och lägger ner tid och pengar på presenter och så blir det dubletter... :'( Vilket innebär att någon måste springa och byta, tänka om och köpa något annat. Ibland hade det liksom varit skönt på något vis att ha all familj samlad på ett ställe. Kommunikationen hade möjligen blivit en smula lättare då. Eftersom inte alla läser bloggen heller så blir det ju lite tokit. Nu kommer jag sova lite dåligt inatt bara för det. Dåligt samvete och klump i magen. Nedrans skit också. Borde kanske kollat runt lite.
Well well. God natt. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar